Siton

De offerte- en presentatiemappen waren toe aan een opfrisbeurt en aangezien Siton zowel Hyundai als Opel dealer is moeten er ook voor beide een versie komen. Herkenbaar en tegelijk ook een eigen uitstraling, maar zeker door gebruik te maken van alle mogelijkheden die deze map biedt, wordt optimaal van de ruimte gebruik gemaakt. De buiten…

Argos Oil

Als een benzinepomp buiten werking is dan wil je dat als klant zo snel mogelijk weten. Met een “out of order” pomphanger zie je direct dat je die niet moet gebruiken. We kregen modellen aangeleverd van eerder pomphangers en na wat zoeken naar de juiste kunststof werden uiteindelijk een hele serie gemaakt. Een speciaal ontwikkeld…

Dakerop

Smit Montage was in eerste instantie de naam waarmee de markt van de dak en gevelmontage zou worden betreden. Een logo en huisstijl zou daarbij gemaakt moeten worden. In de gesprekken daarover kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat de naam niet echt aansprekend was en is de naam Dakerop ontstaan. De rest is verleden…

Annewiep

Als beleidsmedewerker bij een gemeente had  Annewiep al het project “omtinkers” opgezet. Enige tijd later besloot Annewiep als zelfstandig adviseur verder te gaan. Modern nieuw logo en huisstijl werd ontwikkeld en drukwerk gemaakt. De website werd aansluitend daarop in werking gesteld. Een andere benadering als bedrijf hebben we helpen ontwikkelen.

Zilveren Maan

Een bed en breakfast uit Balkbrug was op zoek naar een goede tas om spulletjes aan hun gasten in mee te geven. Uiteindelijk waren de extra kwaliteit katoenen tassen goed en met enige subtiele aanpassingen in het ontwerp en de druk waren ze nog frisser dan tassen die ze voorheen hadden.

Qraad

Een nieuwe huisstijl moest er komen voor dit adviesbureau. De opdracht was om een apart visitekaartje te ontwikkelen dat bij “eerste” gesprekken meteen de aandacht zou trekken. Het nieuwe logo werd daarvoor eerst gemaakt met de nieuwe kleurstelling. Gewaagd maar krachtig. De vorm van het visitekaartjes was daarna bepalend. Met een speciaal mes werd het…

Nihna

Klein begonnen, maar sinds de huisstijl is aangepakt en we er samen één concept van gemaakt hebben “centrum voor schoonheid” zijn de werkzaamheden allen maar toegenomen. De aparte kleurcombinatie wordt overal doorgevoerd op de kleding, afspraakkaartjes en een rollup banner voor presentaties en op de auto.